Szeretettel köszöntelek a Jézus Krisztus barátai. közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jézus Krisztus barátai. vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jézus Krisztus barátai. közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jézus Krisztus barátai. vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jézus Krisztus barátai. közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jézus Krisztus barátai. vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jézus Krisztus barátai. közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jézus Krisztus barátai. vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Műszerrepülő jogosítás (1)
„Tévelyegtek, mivel nem ismeritek sem az Írásokat, sem az Isten hatalmát.” (Máté 22:29)
Tudtad, hogy a kisrepülőgépek legtöbb balesetét nem meghibásodás, hanem a pilóta hibája okozza? A legtöbb esetben a pilótának nem volt műszerrepülő jogosítása*, ezért csupán arra a két dologra támaszkodott, melyek cserbenhagyhatták. Melyek ezek?
1) Látás. Amíg a pilóta látja az utakat, hidakat és más
tereptárgyakat, biztonságosan tud repülni. De ha viharba kerül, vagy köd
veszi körül, nagy bajban van.
2) Érzékelés. A repülősök jól ismerik a
„vertigo” fogalmát, mely szédülést jelent. Ha egy embernek bekötik a
szemét, forgószékbe ültetik, és néhányszor megpörgetik, majd hirtelen
megállítják a széket, és megkérdezik, melyik irányba pörgött, nem tud
erre teljes biztonsággal válaszolni. A fejünkben van egy érzékelő szerv,
olyasmi, mint a vízmérték. A forgatóerő hatására a „buborék” az egyik
oldalról a másik felé halad, amennyire csak tud. Amikor azonban már
nincs hová mennie, visszatér az előbbi irányba – akkor is, ha az embert
még mindig ugyanarra pörgetik, mint eddig. Az ember ilyenkor úgy
érzékeli, mintha megállt volna, és most már a másik irányba forogna, de
ez csak érzékcsalódás. Ha nem volna bekötve a szeme, hanem látna, akkor
figyelmen kívül tudná hagyni ezt az érzést, és nehézség nélkül meg tudná
állapítani, milyen irányba halad. Sok-sok órányi kiképzésre van szükség
a szimulátorokban, amíg a pilótában kifejlődik az a képesség, hogy
megbízzon műszereiben, és abba az irányba repüljön, amit a műszerek
mutatnak, ne arra, amerre szédült érzékei diktálnák. Értsd meg ezt: Isten gyermekeként nem hagyhatod, hogy látásod vagy érzékeid vezessenek – egyedül a Szentírás „műszerére” hagyatkozhatsz!
*Műszerrepülő kiképzésen a pilóta megtanulja azoknak a műszereknek a működését és kezelését, melyek szükségesek ahhoz, hogy felhőben is, nulla látástávolság mellett is tudjon vízszintesen repülni, illetve hogy biztonságosan tudjon leszállni gyenge látási körülmények között is. Megtanulja felismerni a levegőből a célrepülőteret és azt, milyen műszerekkel tud elnavigálni oda akár több tízezer kilométerről is.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A nap gondolata.
Lelki Béke
Napi Ige és Gondolat
Napi Ige és Gondolat